Saturday, January 15

يه گاف كوچولو از حسين درخشان

شايد ديده ايد حسين درخشان در اينجا گفته است كه : ""فعالان اينترنتي دستگير شده رفته‌اند پیش شاهرودی. حتی به نظرم اگر پیش خود خامنه‌ای هم بروند خوب است. چون همان‌طور که شاهرودی از اعمال زیردستانش خبر ندارد، مطمئن باشید که خامنه‌ای هم ندارد. برای همین هر کس که پیش آنها برود و از نزدیک و رودررو به او بگوید که چه بلایی سرش آورده‌اند......".
در مورد اين نوع خبر رساني حسين آقا نكته زير را يادآوري مي كنم.
اگر خاتمي دانشمند وفلسفه دان كه در هر سخنراني و ديدار سياسي به جاي طرح وتوضيح مسايل اجرايي وسياسي كه به طور عادي وظيفه هر رييس جمهور ومقام اجرايي است ‌, سر بحث را كج مي كند به سمت بيراهه بحث هاي فلسفي وجهان شناسي وشرح احوالات حافظ ومولانا وشيخ اشراق و ارسطو وسقراط وهر كس ديگري كه حداقل هزار سال از زمان ما دورتر باشد. و با اين گونه زياده روي هاي فرهنگي - هميشه شرمگينانه -هويت سياسي اش را در پس شخصيت علمي اش پنهان ميكند. تا جاييكه قدر موقعيتش را در مبارزات اصلاح طلبانه خوب نشناخت وباعث "برخي" از شكست ها در حوزه سياست واجتماع شد. وشد انچه شد.. اين حسين آقاي باسواد ما هم كه از نيكان روزگار است قدر موقعيت وشانس خودش را در وادي مبارزات سياسي وفرهنكي نمي داند. شايد علتش اينه كه هر دو اين بزرگواران تقريبا موقعيت خود را مرهون شانس و اقتضاي روزگار هستند تا تلاش وبرنامه ريزي حساب شده ويا ....من دستم وصدايم به آقاي خاتمي نمي رسد. اما....
اما حسين آقاي گل وگلاب, بدان وآگاه باش: به اين ستمديدگان دستگاه قضايي وقت ملاقات داده است تا از راه دلجويي هاي ظاهري وكمي عطوفت قضايي! براي خودشان وجهه عدالت طلبانه دست وپا كنند. اما حسين آقا با اين اطلاع رساني بي موقع گند زد, چون:1. وجهه عدالت طلبانه مورد نياز آقايان را براحتي به آنها هديه كردي.2. با فضا سازي بي موردت باعث شدي تا آن مختصر عطوفت قضايي هم در حق بچه ها انجام نشود.....از اين به بعد عاقل تروبا سياست تر باش.

1 comment:

Anonymous said...

درد ما اين است كه دانشمندان مان سياست مدار و سياست مداران مان در وادي فزهنگ دخالت مي كنند.