Saturday, April 9

شيوه وبلاگ نويسی هودر:

ته دل راضي به ناراحت شدن حسين آقا نيستم, حتي اگر با يك شوخي بامزه باشد, اما ملا حسني كانادا خيلي حرف دل من را كه با هزار زبان نتونستم به اين هودر خان بقبولانم, به زبون طنز گفته.
اميدوارم حسين آقا گرفته باشه اصل مطلب رو.
:اينه
هر وقت وبلاگ سردبير خودم را ميبينم حدس ميزنم که مطالبی نظير موارد ذيل را نوشته
- يک کنفرانسی در مورد وبلاگ و تاثير آن بر لايه ازون در قطب شمال قراره برگزار بشه که همه پنگوئن هايی که وبلاگ دارند در اين کنفرانس سخنرانی ميکنند .من هم قراره در مورد سير ترشی و وبلاگ صحبت کنم. نظر بدين
دوستانی که در آن منطقه زندگی ميکنند يک روز کارشان را تعطيل کنند و بيايند منو ببينند تا در مورد وبلاگ صحبت کنيم. نظر بدين
- من امروز در نيويورک هستم. به ! پسر عجب جائی اه. چقدر ساختمان هاش بزرگه؟ معلومه که اين ها رو ”جان کری“ ساخته و الان نشسته تو اون طبقه آخر داره وبلاگ منو ميخونه. نظر بدين
- اين اصلاح طلب ها هم گند شو بالا آوردن. هيچکدامشان وبلاگ ندارند. بخاطر همين نداشتن وبلاگ است که بيچاره شدند و رای نياوردند. نظر بدين
- فکر نميکنم جورج بوش فرق وبلاگ رو با کوکو سبزی بداند. نظر بدين

No comments: